Πέμπτη, 29 Αυγούστου 2019

Η Αμφίπολη, οι θησαυροί και τα μυστικά που κρύβει ο λόφος Καστά,


Ο νομισματολόγος και ερευνητής Αστέριος Τσίντσιφος, δεν χρειάζεται συστάσεις...
Η Αμφίπολη, οι θησαυροί και τα μυστικά που κρύβει ο λόφος Καστά, είναι συ-
νυφασμένα  μαζί του.
Όπως πολύ σωστά επισημαίνει η Καλλιόπη Σουφλή από τα ‘Άτπκά Νέα", ο
Αστέριος Τσίντσιφος ,είναι από τους ελάχιστους κορυφαίους επιστήμονες
που “δεν μασάει τα λόγια του "και ίσως ο μοναδικός 'Ελλην. ,που τα βάζει ανοιχτά και ξάστερα με τις πολιτικές ηγεσίες και τις ηγεσίες του Υπο .Πολιτισμού,
για τα ευρήματα στην Αμφίπολη και τα
βρώμικα; Παιχνίδια  που παίζονται σε βάρος της Πατρίδας μας, της Ιστορίας
και του Πολιτισμού μας.
Δεν διστάζει να τα βάλει και  με το σύνολο σχεδόν των αρχαιολόγων που
σιωπούν στο ΕΓΚΛΗΜΑ που συντελείται εδώ και πέντε χρόνια, από την επο-
χή του Αντώνη Σαμαρά, για το τι κρύβεται πίσω από την κουρτίνα της
ΑΜΦΙΠΟΛΗΣ.ΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΤΙ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΘΑΜΜΕΝΑ ΣΤΗΝ ΑΜΦΙΠΟΛΗ;;;
Στο ερώτημα αυτό ο Αστέριος Τσίντσιφος, απαντά με απόλυτη σαφήνεια: "Ο
ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΚΑΙ Ο ΦΙΛΙΠΠΟΣ..."!!!
Ο γνωστός ερευνητής, συγγραφέας και κορυφαίος νομισματολόγος, αποκαλύπτει όχι μόνον ποιες Ιστορικές Προσωπικότητες ,βρίσκονται θαμμένες στην ΑΜΦΙΠΟΛΗ, αλλά και το χρο-
νικό της σύλησης του πιο ιστορικού μνημείου όχι μόνον της Μακεδονικής γης και του Ελληνισμού, αλλά Παγκοσμίως.
Στην συνέντευξη που έδωσε πρόσφατα στον δημοσιογράφο Κώστα Ουίλς, αλλά και σε άλλες σημαντικές συνεντεύξεις του, αποκαλύπτει πως: "ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΘΑΛΑΜΟ ΠΟΥ ΕΦΕΡΑΝ ΣΤΟ ΦΩΣ ΟΙ ΑΝΑΣΚΑΦΕΣ,ΕΠΑΘΑΝ ΠΑΝΙΚΟ"!!!
Και δεν διστάζει να επιρρίψει ευθύνες στην νυν υπουργό Πολιτισμού Λίνα
Μενδώνη, αλλά και στην αρχαιολόγο και υπεύθυνη των ανασκαφών κ. Περι-
στέρη. "Όλα τα Ιερά και τα Όσια των Μακεδόνων, συλήθηκαν. Ανάμεσα στην Μενδώνη
και το Υπ. Πολιτισμού, υπάρχουν τρία φορτηγά πολιτιστικών και ιστορικών
θησαυρών της Μακεδονικής γης
Χαίρομαι που έγινε υπουργός Πολιτισμού η
Λίνα Μενδώνη... όσο πιο ψηλά, τόσο πιο
μεγάλος ο θόρυβος που θα κάνει όταν
πέσει", δηλώνει ο κ .Τσίντσιφος, προεξοφλώντας με πλήρη γνώση των συνε-
πειών των λεγομένων του, τις τεράστιες ευθύνες της υπουργού, που κατά περί-
εργο τρόπο  "είναι μέσα στα      πράγματα, επί όλων των κυβερνήσεων"!!!
"Η χειρότερη μορφή   φασισμού  ,είναι να κρατάς τον λαό στο σκοτάδι. Ποιοι
θέλουν να καταστρέψουν τον Πολιτισμό μας  ;"αναρωτιέται και καταγγέλλει:
"ΣΤΗΝ ΑΜΦΙΠΟΛΗ,ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗΚΕ ΕΝΑ ΠΡΩΤΟΦΑΝΕΣ ΕΓΚΛΗΜΑ.
ΠΟΙΟΙ ΚΑΙ ΠΟΥ ΕΞΑΦΑΝΙΣΑΝ ΤΑ ΕΥΡΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΑΜΦΙΠΟΛΗΣ;;; ΤΡΙΑ
ΦΟΡΤΗΓΑ ΓΕΜΑΤΑ ΕΥΡΥΜΑΤΑ,ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΑΝ ΑΝΕΚΤΙΜΗΤΟΥΣ ΘΗΣΑΥ-
ΡΟΥΣ ΤΗΣ ΑΜΦΙΠΟΛΗΣ ;ΣΤΗΝ ΑΜΦΙΠΟΛΗ, ΕΙΝΑΙ ΘΑΜΜΕΝΟΣ Ο ΜΕΓΑΣ
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΚΑΙ Ο ΦΙΛΙΠΠΟΣ.Ο ΤΑΦΟΣ ΤΟΥ ΦΙΛΙΠΠΟΥ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΒΕΡΓΙΝΑ... ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΑΜΦΙΠΟΛΗ".
Ο κ. Τσίντσιφος επικαλείται τα ατράνταχτα στοιχεία που υπάρχουν γι αυτή
την αποκάλυψη ενώ επιρρίπτει σοβαρότατες ευθύνες και στους αρχαιολό-
γους, που ενώ γνωρίζουν πως στην Βεργίνα δεν βρίσκεται  θαμμένος ο Μακεδόνας Βασιλιάς Φίλιππος δεν  το παραδέχονται για να μην χάσουν τα Ευρωπαϊκά κονδύλια
Η συνέντευξη  που ακολουθεί  στον Κόστα Ουίλς  έχει τεράστιο ιστορικό πολιτιστικό  και πολιτικό ενδιαφέρον αν το βρείτε αν και είναι μακροσκελής διαβάστε την
  • Μαζί μας ο κ. Αστέριος Τσίντσιφος, ο συγγραφέας, ερευνητής, ονομισματολόγος και πρόεδρος του συλλόγου Αμφιπολίτες...Πρόεδρος του Ομίλου Φίλων για την Ανάδειξη της Αρχαίας Αμφίπολις

    Και δεν έχουμε μιλήσει αρκετό καιρό, διότι θα έπρεπε για το
    θέμα αυτό να μιλάει όλη η Ελλάδα από το
    πρωί μέχρι το βράδυ, αλλά το περάσανε μια χαρά, πολύ όμορφα, πολύ έξυ-
    πνα ,κάνανε αυτό που θέλανε, χωρίς καμία αντίδραση, ούτε αντιπολίτευση  ούτε συμπολίτευση ούτε πανεπιστημιακή  κοινότητα  ,ούτε οι αρχαιολόγοι, ούτε  οι αμπελουργοί, ούτε κανένας  Ψυχή  Κανένας δεν μίλησε για το νωπό       έγκλημα που έγινε Θα μας τα
    πεις εσύ, αγαπητέ Αστέριε Τσίντσιφε.
  • Εγώ, Κωνσταντίνε, θα  διαφωνήσω στο ότι "που κάνανε". Δεν το κάνανε ακόμα.
  • Προσπαθούν να κάνουνε...Ναι, μπράβο. Αυτό είναι πιο σωστό.
  • Τι γίνεται τώρα; Η ανασκαφή ,έγινε το 2014.Είχε ξεκινήσει, μάλλον ξεκίνησε μυστικά, ξαφνικά έριξαν  κάτι κανονιές, βρήκαμε Σφίγγες, βρήκαμε εκείνο, βρήκαμε το άλλο και, ξαφνικά, όλα αποσιωπήθηκαν...
  • Είχαν τους λόγους τους, που εδώ επάνω σε εμάς, τουλάχιστον, είναι
  • γνωστοί και όσον  ούπω θα γίνουν γνωστοί και παντού.
  • Εσύ έχεις κάνει και μήνυση.    Όχι μηνυτήρια αναφορά, μήνυση αν δεν
  • κάνω λάθος.
  • Ναι, η οποία  απο  πληροφορίες είναι σε πολύ καλό δρόμο.
  • Μάλιστα. Πόσα χρόνια έχει τώρα που έχει γίνει η μήνυση;
  • Όχι, η μήνυση έγινε πρόσφατα. Έγινεστις 25 Ιανουάριου, φέτος.
  • Εγώ θυμάμαι την άλλη μήνυση στον Δήμαρχο της Αμφίπολης...

    Καλά, εκείνο είνάι προσωπικό θέμα.
  • Τώρα, που βρίσκεται αυτή η ιστορία; Βρήκαν σκελετούς, βρήκανε ένα σωρό κτερίσματα ευρήματα σπάνια. Πού έχουνε πάει αυτά; Δηλαδή, δεν
    θα έπρεπε αυτά να έχουνε εξεταστεί, να έχουν φασματοσκοπηθεί, εσείς ξέρετε τι κάνουν ακριβώς και να έχει ενημερωθεί ο ελληνικός λαός;
    Δεν θα μπορούσαν να κάνουν τη Συμφωνία των Πρεσπών; Δεν ξέρω ,ρωτάω...Έχω ακόμη κάποιες αμφιβολίες... Το ένα επηρέασε το άλλο είνάι σίγουρο,
    άλλά η σειρά των πράγματων όπως ήρ-
    θε, κάι νά μην ήτάν εν όψει η Συμφωνία
    των Πρεσπών, πάλι θά το είχαν άποσιωπήσει, την ανασκαφή της Αμφίπολης. Γιατί απλά δεν συνέφερε ,γιατί μιλάμε γιά το Τιμενίδων Ιερό κάι στους
    Τιμενίδες άνήκει κι ο Αλέξανδρος, Μάλιστα. Και δεν συμφέρει, δηλαδή,
    διότι θ ’ανέβει το πατριωτικό, το εθνικό αίσθημα των Ελλήνων, τι θα γίνει;
  • Καταλήγουμε σε αυτό το παλιό όπου, τότε, όταν ειπώθηκε βεβαία, δεν ήτάν
    εν όψει οι Πρέσπες.
  • Όχι, βέβαια. Αυτό ειπώθηκε πρώτη φορά, απ’ ό,τι θυμάμαι, στην κυρία
    Σουβαλτζή, όταν έκανε τις ανασκαφές στην έρημο Σίουα, βρήκε κάποια ευ-
    ρήματα κ.λπ. .και βιάστηκε ίσως  ν ’ανακοινώσει  ότι βρήκαμε τον τάφο του
    Μεγάλου Αλεξάνδρου .Κι εκεί πέσανε όλοι να τη φάνε, πιστεύοντας ότι
  • Βρέθηκε ο τάφος του Μεγάλου Αλεξάνδρου.
  • Ιστορία παράλληλη έγινε κάι στην Αμφίπολη.  Βέβαιά, μετά, προέκυψαν κάι
    οι Πρέσπες, έτσι, το οποίο βόλεψε, εντάξει;
  • Βόλεψε ότι δεν είχαν  ανακοινωθεί τα φοβερά αυτά ευρήματα κ.λπ. έτσι;
  • Εδώ να πούμε κάι δύο πράγματά παραπάνω, δεν θά μπούμε ακριβώς μέσά
    στη δικογραφία, σε όλα τά στοιχειά...
  • Κουβεντιάζονταςμε δικηγόρο, μου είπε το εξής: Δεν υπάρχει κανένα πρό-
    βλημα και να είναι στη δικογραφία, αυτό είναι δημόσιο έγγραφο πιο. Από τη
    στιγμή που κατατίθεται στην Εισαγγελία μια αγωγή, είναι δημόσιο έγγραφο
    και οι ανακρίσεις κ.λπ. ,Νομικά, απ’ ό,τι μου είπαν, δεν υπάρχει πρόβλημα
    να ανακοινωθούν αυτά      που έχουν συζητηθεί με τον Εισαγγελέα, με τον α-
    νακριτή κ.λπ. Δεν έχει σημασία, εσείς ξέρετε καλύτερα τι πρέπει να πείτε
    τώρα και τι δεν πρέπει...
-Η αιτία του πανικού τους ,ήτάν άπό τον πρώτο θάλαμο ακόμη. Όταν βρέ-
θηκάν αν θυμάσαι εκείνες οι δύο επιγραφές, οι οποίες διαψεύστηκαν ήτάν
εκείνες που κουβαλήθηκαν στο μουσεία- αρχικά, είχαν την ατυχία νά τις δουν
εκεί οι υπάλληλοι οι φύλακες κάι πανηγύριζαν όλη τη νύχτα, διαβάζοντάς τις
επιγραφές, γιατί, βλέπεις, δε χρειάζεται να είσαι επιστήμονας για να διαβάσεις-ένα κείμενο
  • Που είναι γραμμένο στα ελληνικά...
Κά άπό εκείνη τη στιγμή ήξεραν τι θά συναντήσουν παράμεσά κάι το
Μόνο τους μέλημά ήτάν να το σταματήσουν όσο το δυνατόν νωρίτερά κάι το
κάνάνε με άκομψο κάι ερασιτεχνικό
τρόπο...
  • Το μόνο μέλημα της κυβερνήσεως
    τότε, έτσι; Γιατί η Κυβέρνηση έχει το
    λόγο, όχι οι φύλακες...
Εννοείται. Με όργανο, βέβαιά - εδώ είναι
 κωμικοτραγικό - τη σημερινή υ-
υπουργό Πολιτισμού, τη Μενδώνη. Αυτή
ήτάν επικεφαλής, τότε. Νά μη ξεχνιό-
μαστέ. Κάι όταν έμαθα ότι η Μενδώνη
έγινε υπουργός Πολιτισμού, δήλωσα
ευτυχής. Ευτυχής, γιατί άπ’ όσο ψηλό-
τερά άν πέσει κάποιος, τόσο μεγάλύτε-
ρο κρότο θά κάνει.
  • Η κυρία Μενδώνη ήταν πολλά χρόνια
    Γενική Γραμματέας του υπουργείου
    Πολιτισμού.
  • Είνάι σάν το κανάτι που πολλές φορές
    πάει γιά νερό, άλλά μια φορά θά σπά-
    σει.
  • Επειδή δεν την παρακολούθησα, ή-
    ταν και επί ΣΥΡΙΖΑ;
  • Όχι. Αυτό ήτάν παρένθεση.
  • Αρά, γιατί θέλουν να τα κρύψουν; Λί-
    γο - πολύ το καταλαβαίνουμε.
  • Η αιτία είνάι στους λόγους που πάνη-
    γύριζάν οι φύλακες κάι οι εργάτες στο
    μουσείο της Αμφίπολης. Μιλάμε γιά
    τον Αλέξανδρο,  Κωνσταντίνε.
  • Μάλιστα... Πάρα πολύ ωραία. Κι εγώ
    πάω ξανά στο ερώτημα: Και γιατί αντί
    να το κάνουνε σημαία αυτό, να βάλουν
    την προτομή του Μεγάλου Αλεξάν-
    δρου στην ελληνική σημαία επάνω,
    γιατί θέλουν να το αποσιωπήσουν; Για
    τους ίδιους λόγους που είπαν και στη
    Σουβαλτζή;
  • Αυτό που περιγράφεις είνάι υγιής
    σκέψη. Αν η σκέψη είνάι άρρωστημένη,
    δεν κάνει άυτό.
  • Τι κάνει;
  • Αυτό που κάνουν!
  • Τα κρύβουν όλα...
  • Αυτό, όπως αντιλαμβάνεσαι, είνάι η
    χειρότερη μορφή φασισμού. Το νά
    κρατάς τον άλλον στο σκοτάδι. Κάι, μά-
    λιστά, όταν πρόκειται γιά τον πολιτισμό
    σου. Κι όταν πρόκειται γιά την νούμερο
    ένα φυσιογνωμία όλης της Ιστορίας...
    Που, κοντολογίς, θά βουλιάξει η                                              Μάκε-
    δονίά κάι γενικότερά η Ελλάδα που επι-
    σκέπτεσαι... Η κάτάστάσή τους , όμως,
    είνάι τραγική Κωνστάντίνε. Διότι, δεν
    μιλάμε γιά υποθέσεις, πλέον. Ξεκίνη-
    σάν την ανασκαφή κι ήτάν μέγα λάθος
    τους. Ήτάν ένα τραγικό λάθος τους
    που την ξεκινήσανε. Κάι τώρα, άν δεις
    το μνημείο, τον τύμβο, μίά κουρτίνα
    κρύβει εμάς άπό τον μέγιστο των Ελλή-
    νων. Κάι τι θά κάνουν τώρά; Θά το άνά-
    τινάξουν;
  • Μπορεί να το κάνουν κι αυτό...
  • Η κάτάστάσή τους είνάι τραγική. Έρ-
    χομάι στη θέση τους κάι το κάτάλάβάί-
    νω, άλλά, εν πάση περιπτώσει, άυτό το
    ποτήρι θά το πιουν. Αφού το κάνανε έ-
    τσι, έτσι θά το λουστούν.
  • Ο σκοπός είναι να το πιουν πριν κα-
    ταστραφεί η Ελλάδα, γιατί την Ελλάδα,
    σκόπιμα αν θέλεις, από αδεξιότητα αν
    θέλεις, από απειρία αν θέλεις, απ’ ό,τι
    βάλει το μυαλό σου αν θέλεις, την πά-
    νε για φούντο. Την πάνε για διάλυ-
    ση. Με όλα αυτά που γίνανε μέχρι χθες
τι θα γίνει, αλλά αυτό που θέλω να πω
και να τονίσω είναι πως, ό,τι είναι να
γίνει, αγαπητέ φίλε Αστέριε Τσίντσιφε,
θα πρέπει να γίνει άμεσα. Άμα το αφή-
σου με για να γίνει εν ευθέτω χρόνω το
2021-22-23. μπορεί να μην υπάρχει
και λόγος τότε να γίνει τίποτε. Τώρα
ήρθε εδώ ο ηχολήπτης, πριν από λίγο
και μου λέει, θέλεις γιατί έχουνε φύγει
οι Αθηναίοι και έχουνε πάει στα χωριά
τους για διακοπές, έχουν μείνει οι "ει-
σαγόμενοι". Δηλαδή του λέω; Με τις
μαντήλες, μου λέει. Έχουν μείνει μόνο
τέτοιοι. Εγώ νόμιζα, λέει, ότι βρίσκο-
μαι στο Ισλαμαμπάντ. Πρώτη φορά το
ακούω από αυτό τον άνθρωπο. Εγώ το
βλέπω κάθε μέρα, γιατί κινούμαι μέσα
στο κέντρο - κέντρο της Αθήνας. Κι ε-
κεί είναι πολύ περισσότεροι από τους
Έλληνες. Δηλαδή τι θέλω να πω; Ό,τι
είπα προηγουμένως. Ό,τι είναι να γί-
νει, πρέπει να γίνει. Στο κάτω - κάτω, ν’
ανοίξουμε τα χαρτιά μας, να ξεβρακω-
θούν αυτοί που θέλουν ό,τι πολυτιμό-
τερο υπάρχει, θα πρέπει επιτέλους να
αποκαλυφθούν. Εσύ έχεις κάνει μία
μήνυση, τελευταία, όπως μας είπες
πριν από λίγο, τον Ιανουάριο του
2019, που αφορά σε τι;
  • Στην απομάκρυνση των ευρημάτων.
    Αλλά να πω κάτι πιο μπροστά, για τη
    σκέψη που έκανες ότι πρέπει να το κά-
    νουμε το ταχύτερο δυνατόν, αυτό δεν
    περνάει από το χέρι μας, αλλά όλα θα
    πάνε όπως πρέπει, γιατί - να μη ξεχνά-
    με κάτι, κι αυτό είναι το κλειδί - ότι δεν
    βρήκαμε εμείς τον Αλέξανδρο στην Αμ-
    φίπολη: Αυτός μας βρήκε.
  • Η πολιτική δικονομία έχει αλλάξει τα
    τελευταία χρόνια και λέει ότι θα πρέ-
    πει να ολοκληρώνονται οι υποθέσεις,
    αν δεν κάνω λάθος, εντός οκτώ μηνών,
    όχι εντός οκτώ ετών και ειδικά όταν
    πρόκειται για ένα τέτοιο τεράστιο ε-
    θνικό θέμα. Από εκεί ξεκινάνε όλα, α-
    πό εκεί θα τα μαζεύουν όλοι και θα πάνε από εκεί που ήρθανε. Μέχρι ο
    Άνθιμος της Θεσσαλονίκης, ο Μητρο-
    πολίτης, λέει κάτι που εμένα όταν τον
    πρωτάκουσα, μου έκανε πολύ μεγάλη
    εντύπωση, ένας ιερωμένος και μάλι-
    στα ένας Επίσκοπος, ζει στην κεφαλή
    της Ιεραρχίας της Ελλάδας, όλοι αυτοί
    οι Επίσκοποι, αν βρεθεί ο τάφος του
    Μεγάλου Αλεξάνδρου - υπάρχει το η-
    ηχητικό του - όταν βρεθεί ο τάφος του
    Μεγάλου Αλεξάνδρου, τότε θα γυρί-
    σουν όλα ανάποδα στον πλανήτη!
  • Εγώ θα πω εδώ, ας πάνε να τραβή-
    ξουν την κουρτίνα! Μία κουρτίνα είναι.
  • Μπορώ να την τραβήξω εγώ;
  • Σε κάποια στιγμή, εμείς θα την τραβή-
    ξουμε.
  • Αυτό λέω. Κάποια στιγμή, όταν θα
    περπατάμε, όχι όταν θα σερνόμαστε,
    διότι έτσι όπως μας πάνε, σε λίγο θα
    σερνόμαστε. Αυτό
    θέλουνε, να μην έ-
    χουμε δυνάμεις, αντιστάσεις, να μην
    έχουμε αντοχές. Να μην αλλάξω τη
    συζήτηση και πω ότι με όλα αυτά τα
    μέτρα που έχουν πάρει, φαίνεται πα-
    σιφανέστατα, ότι αυτό είναι το πρό-
    γραμμά τους. Τελειώστε τους Έλλη-
    νες. Τελειώσαμε! Ποια μεσαία τάξη;
    Δε θα μείνει σε λίγο ούτε η άρχουσα
    τάξη. Θα τη φάει κάποια άλλη άρχου-
    σα τάξη, από άλλη χώρα.
  • Καλά, αυτό Κωνσταντίνε, μόνο οι ανό-
    ητοι δεν το καταλαβαίνουν.
  • Μα έτσι μας έχουν καταντήσει, με ό-
    λα αυτά, με τα μέσα που έχουν, με τα
    Μ.Μ.Ε., με τον Τύπο κ.λπ., εκεί έχουν
    φτάσει τον ελληνικό λαό. Τον έχουν
    κάνει να μη μπορεί να σκεφτεί. Σκέ-
    φτονται ακόμη, μόνο λίγο, αυτοί οι βο-
    λεμένοι ότι θα κάτσουμε το βράδυ να
    δούμε το "Ελλάδα έχεις ταλέντο", θα
    γελάσουμε κ,λ.π., θα ακούσουμε και
    τον ένα και τον άλλον και οι
    υπόλοιποι
    σκέφτονται εμένα δεν με έχει αγγίξει τίποτε, άσε τους φουκαράδες να χτυ-
    πιούνται. Δεν ξέρουν ότι έρχεται η ώ-
    ρα όλων, αν δεν αντισταθούν. Συνέχι-
    σε... Τι κάνουμε τώρα; Στο διά
    τούτα;
    Τι κάνανε αυτοί; Πού πήγανε τα αγάλ-
    ματα; Πού πήγανε όλα τα ευρήματα;
    Πού πήγε ο σκελετός; Τα έχουνε κρύ-
    ψει; Ξανά στον εισαγγελέα! Στον ει-
    σαγγελέα για αρνησιδικία. Θέλεις δι-
    κηγόρους; Δεν ξέρω
  • Εντάξει. Όλα πάνε καλά. Είπαμε, είμα-
    στε σε καλό δρόμο.
  • Αυτό μου θυμίζει τον Ανδρέα Παπαν-
    δρέου που έλεγε "οι αριθμοί ευημε-
    ρούν και ο λαός δυστυχεί'.
  • Ε όχι... Είμαστε σε καλό δρόμο, όσον
    αφορά την υπόθεση αυτή, η οποία πάει
    πολύ γρηγορότερα από όσο φανταζό-
    μουν. Αυτό δείχνει ότι είμαστε σε καλό
    δρόμο, δεν υπάρχει αρχείο γί αυτή την
    υπόθεση.
  • Είναι δυνατόν;
  • Βεβαίως και θα ήταν δυνατόν, Κων-
    σταντίνε. Στην Ελλάδα δε ζούμε; Ό-
    μως, γί αυτή την υπόθεση δεν υπάρχει
    αρχείο. Αυτό, μπορώ να το πω. Και να
    μη ξεφύγουμε λίγο από τον μέγιστο,
    τον Αλέξανδρο, το αποδεικτικό υλικό υ-
    πάρχει, γιατί είναι εκεί. Το έχω εγώ. Βέ-
    βαια, το έχουν κι αυτοί με τις επιγρα-
    φές... Και το έχω εγώ προγραμματισμέ-
    νο μετά την παρουσίαση του Δίσκου
    της Φαιστού που θα γίνει στην Κρήτη,


    τον Σεπτέμβριο.
  • Μπράβο. Γιατί έχεις αποκρυπτογρα-
    φήσει και τον Δίσκο της Φαιστού, έτσι
    δεν είναι;
  • Τη γραφή, έχω ερμηνεύσει το δίσκο
    και βέβαια αυτό εννοείται ότι κάθε η
    που είναι γραμμένο σε αυτή τη γραφή,
    μπορώ να το διαβάσω. Άλλο ένα δύ-
    σκολο πρόβλημα στην επιστημονική
    κοινότητα που δεν επιθυμούν να μπερ-
    δεύεται στα πόδια τους ο Αστέριος. Όμως κι αυτοί θα το πιουν το ποτήρι. Κι
    αυτοί δεν θα το αποφύγουν.
  • Κατ’ αρχήν τους αρχαιολόγους κ.λπ.,
    τους έχεις, θα έλεγα, υποτιμήσει, έτσι
    δεν είναι; Πολλές φορές, τους έχεις
    καταγγείλει για διάφορα...
  • Εγώ θα έλεγα, μόνοι τους υποτιμάνε
    τους εαυτούς τους. Έχουν μπει σε μία
    σύγκριση που δεν είναι απαραίτητη.
    Κατ’ αρχάς, εγώ δεν είμαι αρχαιολό-
    γος. Είμαι ερευνητής. Το λέει και η λέ-
    ξη: Βρίσκω. Αυτό δεν κάνει ένας ερευ-
    νητής: Βρίσκει! Και ποια είναι η δουλειά
    του αρχαιολόγου:
  • Να αξιοποιήσει και να αξιολογήσει
    αυτές τις πληροφορίες που βρίσκει ο
    ερευνητής, που έχει αυτή τη διάθεση
    να ψάχνει...
  • Ωραία. Εδώ τώρα πάμε σε ένα άλλο
    θέμα. Ετσι θα γινόταν, εάν η πλειοψη-
    φία των αρχαιολόγων ήταν Έλληνες.
    Το πρόβλημά τους δεν είναι ν’ αξιοποι-
    ήσουν την πληροφορία. Όταν, όμως, η
    πληροφορία είναι ελληνική, εκεί έχουν
    πρόβλημα. Εκεί είναι δηλαδή η παθο-
    γένεια. Βέβαια... επιστημονική κοινότη-
    τα: Κακώς που τους ονομάζουμε έτσι.
    Αυτοί είναι σαν μία βαρκούλα που πλέ-
    ει στον ωκεανό, που έχει βουλιάξει κιό-
    λας και δεν το έχουν πάρει χαμπάρι.
    Εν πάση περιπτώσει, αυτά τα πράγμα-
    τα θα βρουν το δρόμο τους, πιστεύω
    με τον Αλέξανδρο που θα έρθει αμέ-
    σως μετά την παρουσίαση του Δίσκου
    της Φαιστού και τότε νομίζω, όταν δη-
    μοσιοποιηθούν τα στοιχεία για το ότι ο
    Αλέξανδρος είναι στον Καστά, εδώ
    στην Αμφίπολη, τότε, ε, δεν θα βρε-
    θούν κάποιοι δημοσιογράφοι ν’ ασπα-
    στούν το θέμα; Εσύ π λες Κωνσταντί-
    νε; Θα βρεθούν;
  • Πιστεύω ναι. Δύο είπες;
  • Όχι, κάποιοι είπα...
  • Νόμιζα δύο. Γιατί ο ένας υπάρχει.
    Μάλλον τον άλλο ψάχνουμε. Θα βρε-
    θούν, για όνομα του θεού. Υπάρχουν
    άνθρωποι οι οποίοι κι αυτοί αγαπούν
    κι αυτοί ανησυχούν...
  • Να πούμε εδώ όπ για το θέμα της μή-
    νυσης που είναι επίσης σοβαρό, δεν
    βρέθηκαν. Και ήταν και το θέμα της
    διαμάχης μου που είχα πρόσφατα με
    τον Φιλιππίδη, της Παμμακεδονικής, ό-
    που ευθέως τον κατηγόρησα γιατί δεν
    προβάλλει το θέμα της μήνυσης. Δεν
    ενδιαφέρει την Ομογένεια;
  • Το είχα προβάλλει εγώ, γιατί "παίζω"
    στον Ελλάς
    FM, το είχα προβάλλει εγώ
    και από ευαισθησία ο Δημήτρης ο Φι-
    λιππίδης, από συναδελφική αλληλεγγύη-
    , αφού το έπαιξε ο Ουίλς τόσες φο-
    ρές, ε να μην το παίξω κι εγώ, να μη
    του πάρω τα θέματά του. Μήπως το έ-
    κάνε γι’ αυτό και να μην το έκανε σκό-
    πιμα.
  • Θα μπορούσε να μου το πει. Όταν ξέ-
    σπάσε η διαμάχη.
  • Δεν την ήξερα αυτή τη διαμάχη...

    Όμως, το ότι δεν το έκανε αυτό, εμέ-
    να με αφήνει να σκέφτομαι άλλα πράγ-
    ματα, γιατί είναι κολλητοί φίλοι με τον
    Δήμαρχο Μελιτο εκεί, ο οποίος δεν θα
    έχει καλά ξεμπερδέματα και αν έχεις
    την μύγα μυγιάζεσαι.
  • Ο Μελίτος είναι εκείνος ο οποίος εί-
    έχε μιλήσει απαξιωτικά για σένα κι εσύ
    τον μήνυσες, αν θυμάμαι καλά...
  • Ναι, αυτός, ο οποίος καταδικάστηκε
    τελικά.
  • Καταδικάστηκε. Μπράβο. Πάντως, ο
    Δημήτρης ο Φιλιππίδης - επειδή δεν
    χρωστάω σε κανέναν κι εγώ αυτά που
    λέω τα λέω επειδή τα πιστεύω - κάνει
    έναν καλό αγώνα, πάρα πολύ καλό α-
    γώνα, παίζει “καθαρά", δεν νομίζω να
    έχει άλλα στο πίσω μέρος του μυα-
    λού του.
  • Μένει να το αποδείξει, Κωνσταντίνε.
    Γιατί ο αγώνας της Μακεδονίας, από
    την μία είναι οι Πρέσπες, από την άλ-
    λη είναι η Αμφίπολη. Κι ένας καλιάς α-
    γωνιστής τα βλέπει και τα δύο. Είναι
    ένα μικρό μέρος του συνόλου, είναι
    το προσκύνημα του Φιλίππου. Δεν εί-
    ναι ο Φίλιππος στη Βεργίνα. Αυτά εί-
    ναι παραμύθια. Τον Φίλιππο τον ανα-
    κάλυψαν εδώ και τώρα δεν ξέρουν τι
    να τον κάνουν.
  • Μπορεί να του έχει διαφύγει...
  • Μπορεί. Υπάρχει χρόνος, άλλωστε το
    επόμενο διάστημα θα συμβούν πράγ-
    ματα και θαύματα όσον αφορά και την
    μηνυτήρια αναφορά, όσον αφορά και
    τα στοιχεία για τον Αλέξανδρο κ,λπ. και
    μεν ει να δούμε και π στάση θα κρατή-
    σει. 'Έμπρακτα  γίνονται όλα αυτά.
  • Η στάση του μέχρι τώρα είναι άκρως
    πατριωτική, εθνική κ,λπ. Τουλάχιστον,
    απ’ ό,τι ξέρω εγώ. Δεν το παίζω τώρα
    συνήγορός του. Επειδή είπα ότι το
    έπαιξα εγώ σαν θέμα και το είχα παίξει
    και σε μία ομιλία στο Πανεπιστήμιο Α-
    θηνών και ήμουν καλεσμένος και μί-
    λησα, διάβασα τότε τη μήνυσή σου.
    Έπεσε πολύ χειροκρότημα, όλοι εν-
    θουσιασμένοι για τη μήνυση που έκα-
    νε ο Αστέριος Τσίντσιφος. Φιλούσαν
    εμένα αντί να φιλάνε εσένα. Εσύ ή-
    σουν μακριά.
  • Όμως, αυτή η υπόθεση δεν έφτασε
    ποτέ στον κόσμο. Έγινε πρωτοσέλιδο
    στη
    RealNewsστις 17 Φεβρουάριου
    και προφανώς ξέφυγε κι είμαι ευτυχής
    που ξέφυγε, γιατί στη συνέχεια ενώ εί-
    παν από την εφημερίδα ότι θα παρακο-
    λουθούν το θέμα, δεν είχα ξανά ειδο-
    ποίηση για οτιδήποτε. Όμως είμαι ευ-
    τυχής έστω που βγήκε εκεί, γιατί είναι
    όπως και να το κάνουμε μία απόλυτη
    ένδειξη, γιατί βλέπεις δεν πήγε κανείς
    να μιλήσει στη
    RealNewsπου τα έγρα-
    φε και πολύ χοντρά μέσα, όπως τα
    έδωσα εγώ, ότι το έγκλημα έγινε εκεί,
    στην Αμφίπολη. Κι είναι κάτι που δεν
    μπορούν να το προσπεράσουν εύκολα.
    Αλλά, εν πάση περιπτώσει, πριν από
    αυτό το γεγονός, κανείς άλλος δεν α-
    ασχολήθηκε με την μηνυτήριο αναφορά,
    σε επίπεδο δηλαδή εφημερίδας, σε τη-
    λεοππκό σταθμό ή οτιδήποτε. Αυτό
    βέβαια, καλό είναι να γίνεται, γιατί ανά-
    λογα με την τοποθέτηση του καθενός,
    βγαίνουν και τα συμπεράσματα, έτσι;
    Εγώ θα περίμενα, ας πούμε, όταν βγή-
    κε αυτή η υπόθεση, σου λέω ειλικρινά,
    να την έπαιρνε ο Στέφανος ο Χίος και
    να την έκανε σημαία. Λέω τώρα ένα πα-
    ράδειγμα.
  • Δεν το έπιασε κι αυτός το θέμα. Μη
    κατηγορούμε κάποιον ο οποίος δεν έπαιξε κάποιο θέμα συγκεκριμένα. Ε-
    γώ το παθαίνω πολλές φορές. Μου λέ-
    νε, “μα εκείνο το θέμα δεν το έχεις
    πιάσεί. Τους λέω τι να πρωτοπιάσω,
    ρε παιδιά...
  • Υπάρχουν όμως κάποια θέματα που
    υπερέχουν. Εν πάση περιπτώσει, δεν
    κατηγορούμε κανέναν αυτή τη στιγμή.
  • Και μένα να κατηγορήσεις, θα χαρώ,
    αν έχω κάνει κάπου λάθος κλπ...
  • Δηλαδή, το θέμα λέμε τώρα...
  • Δεν αναδείχθηκε όπως έπρεπε.
  • Εκ του αποτελέσματος. Εφ’ όσον λοι-
    πόν απομακρύνθηκαν τρία φορτηγά
    γεμάτα ευρήματα.
  • Τώρα πάμε στην ουσία. Τρεις νταλί-
    κες..
  • Όχι νταλίκες, μην είμαστε υπερβολι-
    κοί.
  • Συγγνώμη, παίρνω πίσω τις νταλίκες.
    Τρία φορτηγά μεσαίου όγκου, γεμάτα
    με ευρήματα απομακρύνθηκαν και
    πού πήγαν;
  • Έφυγαν εκτός Ελλάδος. Ξέρουμε πού.
  • Πού τα πήγαν, στο Βατικανό;
  • Πήγαν κάπου, που μπορούν εύκολα
    να τα διαχειριστούν εκ των υστέρων.
  • Αυτά, δηλαδή, τα τρία φορτηγά, μπο-
    ρεί να τα πάρω εγώ να τα πουλήσω
    και να θησαυρίσω. Να γίνω τρισεκα-
    τομμυριούχος.
  • Γιατί, δίνουν λογαριασμό;
  • Πώς δε δίνουν; Δεν έπρεπε να έχουν
    καταγραφεί και να έχει μπει νούμερο
    σε κάθε ένα;
  • Ε, τότε, δεν θα ήταν αρχαιοκαπηλία.
  • Γι’ αυτό μιλάς εδώ και λες η συνταρακτική ιστορία της σύλησης του μνη-
    μείου - που το παρουσιάζουν άτι είναι
    συλημένο, των Τιμενίδων.
  • Έτσι το σκηνοθετήσανε.
  • Την μυστική ανασκαφή από 7 Σε-
    πτεμβρίου
    μέχρι 12 Οκτωβρίου του
    2014, και μετά, δεν μπορέσανε να την
    κρατήσουν πια μυστική. Η αρπαγή της
    Περσεφόνης, θηλάζουσας τον Ζαγρέα
    και η τρύπα στο κέντρο του ψηφιδωτά-
    τού στο δεύτερο θάλαμο. Αυτή η τρύ-
    πα που βλέπουμε κι ενώ είναι
    το ψη-
    φιδωτό μια χαρά στη θέση του λες και
    μπήκε χθες, εκεί υπάρχει φρέσκο χώ-
    μα, στην τρύπα. Έτσι δεν είναι; Φρέ-
    σκο χώμα, καφετί... Κι εκεί στην τρύ-
    πα, κάτι ήτανε, κάποιο άγαλμα.
  • 'Ηταν η Περσεφόνη.
  • Η Περσεφόνη. Μπράβο... Η Δικαιο-
    σύνη διερευνά την μηνυτήριο αναφο-
    ρά του συλλόγου των Αμφιπολιτών για
    την εξαφάνιση του αγάλματος της
    Περσεφόνης και των κτερισμάτων του
    τάφου του Φιλίππου. Γιατί λες του Φι-
    λίππου  εκεί;
  • Γιατί ο χώρος αυτός, που ανασκάφτη-
    κε, που είναι ένα μικρό μέρος του συ-
    νόλου, είναι το προσκύνημα του Φιλίπ-
    που. Δεν είναι ο Φίλιππος στη Βεργίνα.
    Αυτά είναι παραμύθια. Τον Φίλιππο τον
    ανακάλυψαν εδώ και τώρα δεν ξέρουν
    π να τον κάνουν.
  • Μπορεί δηλαδή και ο Αλέξανδρος να
    είναι παρά τω τάφω του Φιλίππου;
  • Είναι από πίσω.
  • Αρα είναι στον ίδιο χώρο.
-Ναι!
  • Πω πω, τι μας είπες τώρα! Βόμβα έ-
    ΄έριξες!
  • Είναι η πρώτη φορά που το λέω. Είναιστο κέντρο, από πίσω.
  • Άρα, εκεί έχουμε πατέρα και γιο!
  • Τιμενίδων Ιερό! Όλοι οι Τιμενίδες είναι
    εκεί! Αυτό θα πει Τιμενίδων Ιερό, το ο-
    ποίο το υποδεικνύουν δεκάδες νομί-
    σματα, σαν Τιμενίδων Ιερό. Δεν μένει
    παρά να τραβήξουμε την κουρτίνα.
  • Να βοηθήσω να την τραβήξουμε; Να
    δούμε τι θα κάνουμε;
  • Εδώ που τα λέμε, εσείς οι δημοσιο-
    γράφοι, μια ομάδα από σας, θα μπο-
    ρούσε να την τραβήξει την κουρτίνα.
  • Η μόνη ομάδα που μπορούμε να κά-
    νουμε, είναι ποδοσφαιρική, των δημο-
    σιογράφων  εναντίον των ηχοληπτών.
  • Και να πούμε εδώ πώς το ξεκινήσαμε
    και κάναμε εκτροπή. Εκ του αποτελέ-
    σματος, λοιπόν.
  • Ένα λεπτό, επειδή είπες για ομάδα.
    Εμένα η μανούλα μου, μού είπε κάπο-
    τε, "αγόρι μου να έχεις θάρρος, να μη
    φοβάσαι, διότι ο θαρραλέος άνθρω-
    πος είναι από μόνος του πλειοψηφία'.
    Εγώ είμαι μόνος μου, έχω θάρρος και
    μπορώ να κάνω ό,τι θα έκανε μία ομά-
    δα ολόκληρη. Πάμε παρακάτω. Απλά,
    βοήθησέ με. Βοήθησέ με να κάνουμε
    την έκρηξη.
  • Εδώ, όμως, μπαίνει και μία παράμε-
    τρος. Περιέγραψες και μένα ταυτόχρονά-
    να, αλλά η αλήθεια είναι πάντα μικρή
    αν δεν υπάρχουν άνθρωποι να τη βγά-
    ζουν προς τα έξω. Εδώ περιγράφουμε
    μία μεγάλη αλήθεια τώρα, έτσι;
  • Αυτό που είπες τώρα, δεν το έχω ξα-
    νακούσει, ότι ο τάφος του Φιλίππου
    και του Μεγάλου Αλεξάνδρου είναι στον λόφο Καστά.
  • Και, γενικά, όλοι οι Τιμενίδες.
  • Ε βέβαια. Γιατί δεν θα μπορούσε να
    γίνει ένα τεράστιο έργο - γιατί είναι τε-
    ράστιο το έργο, άλλο τι μας δείξανε.
    Και μόνον ο περίβολος αυτός...
  • Είναι αντάξιός των Τιμενίδων, θα πω
    εγώ εδώ. Πώς το βλέπεις; Δεν είναι α-
    ντάξιος των Τιμενιδών;
  • Πιστεύω ναι. Όταν το πρωτοείδαμε
    και μάλιστα από πάνω, από
    droneπου
    το είχαν κινηματογραφήσει, μένεις με
    ανοιχτό το στόμα. Λες τι έκαναν οι άν-
    θρωποι εδώ;
  • Λοιπόν. Να επανέλθω και να πω: Σε μί-
    α τέτοια συνταρακτική υπόθεση, μπο-
    ρείς εσύ να φανταστείς κάποια άλλη
    που να αξίζει προτεραιότητα μπροστά
    άαυτό;
  • Όχι δεν μπορώ.
  • Εδώ χάνει το άλλοθι του ο κάθε δημο-
    σιογράφος ο οποίος λαμβάνει αυτή τη
    γνώση και δεν την προωθεί. Αυτή είναι
    η απάντηση σ' αυτό που μου είπες δεν
    έχω πιάσει το θέμα. Μα αν δεν πιάσεις
    αυτό το θέμα, π πιάνεις;
-Θα το πιέσουνε τώρα. Τώρα που α-
χούνε την εκπομπή, πολλές φορές με
παίρνουν από εφημερίδες, φίλοι κλπ,
να παίξουμε αυτό το θέμα; Βεβαίως
να το παίξετε. Να πάρουμε και το ηχη-
τικό; Να πάρεις και το ηχητικό και
ρε ό,τι θέλεις και παίξτο. Αναδείξτε
αυτά τα θέματα, που τα αποσιωπούν.
Αυτά τα θέματα, που βάζουνε κάτω α-
πό το χαλί, κάτω στο υπόγειο κι άστα
σου λέει να ξεχαστούν, διότι θυμάμαι
τον Πάγκαλο και τον Σημίτη που είπαν
στη Σουβαλτζή, ότι σταματήστε τις α-
ανασκαφές, διότι αν βρεθεί ο τάφος
του Μεγάλου Αλεξάνδρου - ο Άνθιμος
είχε πει
θα γυρίσουν όλα ανάποδα
στον πλανήτη - ο Πάγκαλος κι ο Σημί-
της είχαν πει θ' ανέβει το εθνικιστικό
αίσθημα των Ελλήνων.
1.   Αυτό ήρθε τώρα μπροστά μας, στην
πραγματικότητα όμως.
Τρομερά πράγματα. Όχι το εθνικιστι-
κό. Θα έπρεπε να πούνε το εθνικό, Και
το εθνικό αίσθημα και συναίσθημα,
γιατί να μην ανέβει; Αλίμονο σ’ έναν
λαό ο οποίος δεν έχει εθνικό αίσθημα.
Αλίμονό του! Είναι τίποτε. Του κλώ-
τσου και του μπάτσου. Κλωτσοσκού-
φι! Τι κάνουμε τώρα, αγαπητέ Αστέ-
ριε; Τι κάνουμε με την κυρία Μενδιά-
νη; Θα τα σναδείξει αυτά; Η κυρία Πε-
ριστέρη θα πατάξει σαν πουλί;
Είπαμε. Το πικρό ποτήρι θα το πιούνε.
Δηλώνω ευτυχής που έγινε Υπουργός
Πολιτισμού. 'Εχω τους λόγους μου για
να δηλώνω ευτυχής.
Ζητάς δικαίωση και του Αλέξαν-
δρου και του Φιλίππου και όλων των
Τιμενιδών.
2.   Και βέβαια και του Λυσιμάχου που δεν
είναι Τιμενίδης, είναι θαμμένος εκεί στη
Βεργίνα. Ο βασιλιάς Λυσίμαχος είναι ε-
κεί στη Βεργίνα, στον υποτιθέμενο τά-
φο του Φιλίππου. Κι αυτός πρέπει να δι-
καιωθεί. Αιωρείται εκεί πάνω και ήταν κι
αυτός ένδοξος βασιλιάς. Θεωρώ ότι
μετά τους Τιμενίδες, ήταν ο πιο ένδο-
ξος. Βασιλιάς της Θράκης και της Μα-
κεδονίας. Είναι θαμμένος εκεί. Θέλου-
με να τον προσκυνήσουμε κι αυτόν. Θέ-
λουμε να προσκυνήσουμε τον Φίλιππο στην Αμφίπολη και τον Λυσίμαχο εκεί; Στη Βεργίνα λέω.
Κωνσταντίνε, λέμε, στη Βεργίνα είναι
ο Λυσίμαχος. Για να παραδεχθούν ότι ο
Φίλιππος είναι στην Αμφίπολη, πρέπει
να αποποιηθούν από τη Βεργίνα.
στην Αμφίπολη και τον Λυσίμαχο στη
Βεργίνα.
  • Επειδή τα ευρήματα όλα δεν είναι
    κανενός, είναι του Ελληνικού λαού.
    Όταν λέμε του λαού, εννοώ του Ελλη-
    νικού λαού, κανενός άλλου. Όποιος
    νοιώθει Έλληνας, ξέρει τι λέω. Ό-
    ποιος δεν νοιώθει, λέει άστα να τα
    θάψουμε να τελειώνει η ιστορία. Τι
    πρέπει να κάνουμε; Συνεννοήσου με
    τους δικηγόρους σου. γιατί δεν ξέρω
    αν η μυνητήριος αναφορά έχει τις ί-
    διες προϋποθέσεις με μία μήνυση,
    δεν ξέρω αν τρέχουν κάποιοι χρόνοι.
    Και μετά από 20 χρόνια να μιλήσει ο
    εισαγγελέας, εγώ έριξα μια ματιά δεν
    βρήκα τίποτε.
  • Εμείς μιλάμε στον αέρα τώρα,
  • Δεν λέμε όμως λόγια του αέρα.
  • Αυτό που συμβαίνει τπη Βεργίνα είναι
    απάτη! Να το  ξαναπώ; Είναι απάτη.
  • Δεύτερη καταγγελία που κάνεις σή-
    μερα.
  • Είναι απάτη. Θα το πω τρίτη φορά.
  • Αυτό που συμβαίνει στη Βεργίνα, εί-
    ναι απάτη!
  • Είναι απάτη! με προεκτάσεις, σε διά-
    φορες πλευρές. Ο σιωπών δοκεί συναι-
    νείν. Έτσι δεν έλεγαν οι Αρχαίοι; Αν
    βρεις έναν απατεώνα, δεν θα ζητήσεις
    τα ρέστα; Όπως ζήτησα εγώ τα ρέστα
    από τον Δήμαρχο, Αυτό κάνουν οι αξιο-
    πρεπείς άνθρωποι. Τέταρτη φορά: Αυ-
    τό που συμβαίνει στη Βεργίνα είναι α-
    πάτη! Όχι μόνο ιστορική απάτη. Έχει κι
    άλλες προεκτάσεις. Εν ονόματι του Φι-
    λίππου, παίρνονται τα ΕΣΠΑ εκεί! Κατα-
    λαβαίνεις π θέλω να σου πω; Εν ονόμα-
    τι του Φιλίππου θέλουν να κάνουν δεύ-
    τερο μουσείο εκεί! Με ό,τι αυτό συνε-
    πάγεται.
3.   Τελικά, έχουν αποδεχθεί ότι είναι και ο Φίλιππος εκεί. Στην Βεργίνα λέω  Κωνσταντίνε λέμε  στη Βεργίνα είναι ο Λυσίμαχος. Για να παραδεχθούν ότι  ο  Φίλιππος είναι στην Αμφίπολη πρέπει να αποποιηθούν από την Βεργίνα
4.  Μπράβο. Και πού θα πάνε τα ΕΣΠΑ.
Εντάξει, μπορεί να μείνει το μουσείο
εκεί, διότι τα μουσεία συνήθως γίνο-
νται εκεί που βρίσκονται τα αρχαία και
καλό είναι και για την περιοχή κ.λπ.
5.   Κανονικά, οι κάτοικοι της Έδεσσας, έ-
πρεπε να μαζευτούν καμιά χιλιάδα και
να πάνε να κάνουν επιδρομή στη Βεργί-
να. Τους έκλεψαν το όνομα. Οι αρχαίες
Αιγές λένε είναι στη Βεργίνα, ενώ είναι
στην Έδεσσα. Γιατί βλέπεις, για ναστηριχτεί μία απάτη, πρέπει να κλέψεις
δεξιά - αριστερά- Και ξέρεις ποιο είναι
το αστείο; Κανένας αρχαιολόγος δεν
πιστεύει όπ ο Φίλιππος είναι στη Βεργί-
να. Κι όμως το αφήνουν.
6.   Δηλαδή το δέχθηκαν οι αρχαιολόγοι
του Ανδρόνικου...
7.   Ότι ο Φίλιππος δεν είναι στη Βεργίνα.
8.   Και πού είναι;
9.   Αυτό δεν είναι υποχρεωμένοι να το ξέ-
ρουν.
10.Εγώ λέω τώρα που έγινε η ανασκαφή
στην Αμφίπολη...
11.Δεν θα μπω εγώ στο σκεπτικό τους.
Εν πόση περιτττώσει, από τη στιγμή
που σ’ έναν ολόκληρο επιστημονικό
κλάδο κυκλοφορεί ανάμεσά τους άπ ο
Φίλιππος δεν είναι στη Βεργίνα, γιατί το
αφήνουν και δε το διορθώνουν;
12.Το γιατί, το ξέρεις εσύ.
13. Είναι ανέντιμοι! Αφήνουν ένα ψέμα να
διαιωνίζεται. Κοροϊδεύουν τον κόσμο.
Όσοι πάνε επισκέπτες εκεί, είναι περή-
φανοι που ετπσκέφθηκαν τον τάφο του
Φιλίππου. Φούμαρα! Κανένας Φίλιππος
δεν υπάρχει εκεί.
Αυτά τα οστά και τα κτερίσμστα, θα
μπορούσαν να μείνουν στην Ελλάδα
και να φυλαχθούν εδώ; Μάλλον, θα έ-
πρεπε να μείνουν στην Ελλάδα και να
εξεταστούν πρώτα απ’ όλα εδώ; Της
Αμφίιτολης εννοώ.
14.Αυτό, είναι αυτονόητο!
15.Για τα αυτονόητα μιλάμε.
16.Είναι αυτονόητο!
17.Μα τα αυτονόητα δεν γίνονται στην
Ελλάδα.
18.Θα έπρεπε ήδη να ήταν έτοιμα τρία
μουσεία στην Αμφίπολη για να παρου-
σιάσουν αυτά που βρήκαν εκεί.
19.Κι αυτά είναι απ' ό,τι λες, μέρος των
όσων θα βρεθούν, τελικά.
20. Το προσκύνημα του Φιλίππου, έχει
δεν έχει 6-7% του συνολικού χώρου.
Αυτό, που δεν τραβάνε την κουρτίνα.
21. Εσύ πότε υπολογίζεις ότι θα τραβη-
χτεί η κουρτίνα; Πότε λες ότι θα τρα-
βηχτεί η κουρτίνα, για να μην πάμε
στο διηνεκές;
22. Δεν μπορώ να κάνω τέτοιους υπολογι-
σμούς. Εγώ ξέρω όπ θα τραβηχτεί και
πολύ σύντομα, μάλιστα. Ποιες είναι οι
δυνάμεις μου να κάνω εγώ χρονοδιά-
γραμμα;
23. Εγώ ξέρω οι δυνάμεις σου είναι τε-
ράστιες. Εγώ αν είχα τη γνώση τη δική
σου και τα ντοκουμέντα τα δικά σου
και την επιστημοσύνη τη δική σου, θα
έκανα μία πρες κόνφερανς, και θα χα-
λούσα και από το
CNNκι από παντού
και θα έλεγα - εφ’ όσον θα ήμουν σί-
γουρος - πάρτε τα και τα ελληνικά
Μ.Μ.Ε. κ.λπ.
24. Αυτό που περιγράφεις, είναι παντε-
λώς αδύνατο για μένα. Γιατί εγώ είμαι
στο παραπέτασμα. Αυτό μπορεί να το
κάνει κάποιος άλλος.
25. Σαν ποιος δηλαδή; Σαν εκδότης, κα-
ναλάρχης; Μεγάλους πολπικούς δεν έ-
χουμε.
26. Ο Φιλιππίδης, με την ιδιότητά του σαν
Πρόεδρος της Παμμακεδονικής Αμερι-
κής, με την αναγνωρισιμότητα που έχει
θα μπορούσε, ο οποίος όμως, προβλέ-
πω δεν θα το κάνει ποτέ.
27.Γιατί είσαι απόλυτος ;
28. Πρόβλεψη κάνω, που μπορεί να δια-
ψευσθώ. Κι όταν θα διαψευσθώ, θα πα-
νηγυρίσω κι εγώ όπως οι εργάτες που
πανηγύρισαν όταν διάβασαν τις επι-
γραφές στο μουσείο. Στον αγώνα αυ-
τό, κανείς δεν περισσεύει. Ούτε ο Φι-
λιππίδης περισσεύει. Να στο πω κι αλ-
λιώς: Αν ήμουν εγώ ο Φιλιππίδης κι ο
Φιλιππίδης ο Τσίντσιφος, θα έπαιρνα το
αεροπλάνο και θα πήγαινα να τον βρω
και θα έλεγα, για έλα εδώ, κάτσε κάτω,
πες μου γιατί είναι ο Αλέξανδρος εκεί
μέσα; Και τότε με χαρά θα έλεγα, γι’
αυτόν και γι’ αυτόν τον λόγο.
29. Ο Φιλιππίδης τι άλλο μπορεί να κάνει
εκτός από αυτό που κάνουμε τόση ώ-
ρα; Και σε προκαλώ τόση ώρα να μου
πεις κάποια πράγματα.
Μίλησες για πρες κόνφερανς. Εγώ α-
νακοινώνω μία πρες κόνφερανς. Δεν θα
έρθει κανείς. Όλοι είναι χειραγωγούμε-
νοι. Εσύ θα’ρθεις μόνο κι ένας ακόμη
στην Αμφίπολη και τον Λυσίμαχο στη
Βεργίνα.
φίλος που έχω στη Δράμα.
  • Αν ανακοινωθεί ότι θα έρθουν από
    την ιαπωνική τηλεόραση που έχουμε
    επαφές, από την αμερικανική, τη βρε-
    τανική, τη γαλλική και δε συμμαζεύε-
    ται, θα σου πω πώς θα έρθουν όλοι
    τρέχοντος και παρακαλώντας.
  • Εγώ αυτή τη δύναμη δεν την έχω. 'Ε-
    χω τη δύναμη της γνώσης. Δεν έχω τη
    διασύνδεση.
  • Άρα προχωρούμε να το οργανώσου-
    με εμείς.
  • Η γνώση που έχω μου επιτρέπει ένα
    πράγμα να κάνω: Κάθε βράδυ όταν πά-
    ω για ύπνο, κοιμάμαι πολύ ήσυχα, γιατί
    στον αγώνα αυτό που κάνω, αφιερώνω
    το 110% κάθε μέρα.
  • Κι εγώ κοιμάμαι ήσυχα, αγαπητέ.
    Πάρα πολύ ήσυχα, εκτός από μία ανη-
    συχία που σκέφτομαι πριν κοιμηθώ
    μόλις ξυπνήσω, πώς θα πληρώσω ό-
    λες αυτές πς υποχρεώσεις που μου έ-
    χουν δημιουργήσει αυτοί οι απατεώ-
    νες. Όλοι αυτοί που κυβέρνησαν από
    την Μεταπολίτευση κι ύστερα, όλα
    αυτά τα λαμόγια, που έφτασαν την Ελ-
    λάδα εδώ που είναι σήμερα, μας έ-χουν κάνει να μη μπορούμε να σκε-
    φτούμε, όχι Βεργίνα, όχι Μ. Αλέξαν-
    δρο, να σκεφτόμαστε την εφορία και
    πώς θα τους πμωρήσω.
  • Αυτό το πρόβλημα έχω κι εγώ. Υ-στερώ τρία ενοίκια. Εν πάση περιπτώσει, από τέτοιαπράγματα δεν το
    βάζω κάτω.
  • Ούτε εγώ το βάζω κάτω, γι’ αυτό σου
    λέω ξεκινάμε μαζί τώρα. Είχες κατέβει
    και στην Αθήνα αν δεν κάνω λάθος,
    στο Πολεμικό Μουσείο, ή είχε ανα-
    βληθεί;
  • Ήταν άλλη ιστορία αυτή. Κατέβηκα
    και πρόσφατα σε μία ομιλία στον Πει-
    ραιά, όπου ανέλυσα το δίσκο της Φαι-
    στού, έκανα μία πρόβα τζενεράλε τρό-
    πον τινά, για την επίσημη παρουσίαση
    στο Ηράκελιο.
  • Πότε θα γίνει στο Ηράκλειο;
  • Περί τα τέλη Σεπτεμβρίου, αλλά δεν
    έχω ημερομηνία ακόμη.
    \Ποιος την οργανώνει αυτή τη συνά-
    ντηση;
    Ο δήμος Φαιστού και η Περιφέρειαμαζί, τα μέσα εκεί τα τοπικά. Ήταν ναγίνει πιο μπροστά, αλλά μεσολάβησανΠες μου τώρα πριν κλείσουμε, έχειςστη διάθεσή σου όσώραθέλεις, ό,τι θέλεις, χωρίς λογοκρισία και χωρίς
    διακοπή, από ένα λεπτό μέχρι όλη την
    ώρα.Είσαι ελεύθερος να πεις ό,τι θέ-
    λεις. Ό,τι πρέπει να πεις.
  • Πάλι θα μείνω στο θέμα της απάτης
    που γίνεται γενικότερα στον ελληνικό
    Πολιτισμό και στη δικαιολογία που κυ-
    κλοφορεί εδώ πάνω, ότι ο Όμιλος διά
    του Προέδρου της, δεν έχει αποδείξεις
    γι’ αυτά που καταγγέλλει.
  • Κάντε του μια μήνυση να τον πάμεμέσα...
  • Όμως, από την άλλη μεριά, δεν κά-
    νουν τίποτα. Είναι ένα τόσο απλό
    πράγμα, που πρέπει ο κόσμος να το
    καταλάβει Κι όχι μόνο ο κόσμος και
    οι πάνω από τον κόσμο. Και τώρα α-
    αναφέρομαι στους δημοσιογράφους,
    που θα έπρεπε να καρφώνεται στο
    μυαλό τους το εξής απλό: Βγαίνει
    κάτι στον αέρα. Ένας τα λέει χο-
    ντρά. Ή κάποιος πρέπει να τον βάλει
    στη θέση του ή λέει αλήθεια. Έτσι
    πάει. Δεν πάει αλλιώς. Δεν τρελάθηκε-
     ο Αστέριος ξαφνικά και τα λέειαυτά. Αυτό, θα ήταν απλό, να είχα
    τρελαθεί.
  • Ευτυχώς που υπάρχει και το προηγούμενο  γιατί κι εγώ ίσως θα σκεφτόμουν και γιατί και πώς γιατί δεντα λέει όλα και λέει τα μισά. Ότανσκέφτομαι εκείνα που έχεις υποστείότανξεκίνησες αυτή την ιστορία και
    όταν σκέφτομαι και την Σουβαλτζήπου την κάλεσαν στην Αθήνα και της είπαν σταματήστε. Γιατί; ρωτάει. Για
    τί θ’ ανέβει το εθνικιστικό αίσθημα,αν βρεθεί ο τάφος του Μεγάλου Αλεξάνδρου. Αυτό είναι τρομερό! Δεν
    μπορεί να διανοηθεί άνθρωπος ότι υ-
    υπάρχει Έλληνας που θα εκστομίσει
    μία τέτοια κουβέντα.
    Ξέρεις, πόσο εξονυχισπκά με έχουνψάξει για να βρουνκάτιστραβό;Να καταφέρουν να με στήσουν στη γωνία: Ό-
    όμως, ούτε βρήκαν ούτε πρόκειται να
    βρουν. Μόνο αλήθειες βρίσκουν κι αυ-
    τό τους τρομάζει. Γιατί η αλήθεια δεν
    πολεμιέται με κανένα μέσο. Αυτό συμ-
    βαίνει. Και βέβαια με χαρά βλέπω κι ε-
    γώ όπ τα πράγματα αρχίζουν και παίρ-
    νουν αντίστροφη πορεία, θα νικήσουν
    οι καλοί στο τέλος. Και το τέλος είναιπολύ κοντά.
  •  
  •  
    kasapidislaz@gmail.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου