Πέμπτη, 10 Νοεμβρίου 2016

ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΥΠΟΔΗΜΑΤΑ Δ.Ι. ΦΕΙΔΑΣ Α.Ε. Βιομηχανία Υποδημάτων, Λουτρού 87, Αχαρναί, Αττική, 136-78 Τήλ.+30 210 2462347-50


 

 

 Από την συλλογή Boxer, για τον χειμώνα 2016,
ανδρικά δερμάτινα μποτάκια με κορδόνια, για τέλεια εφαρμογή,
άνετα και κομψά, για τις κρύες μέρες του χειμώνα που έρχεται!
Βρείτε τα στα, συνεργαζόμενα με εμάς, καταστήματα υποδημάτων.
Ελληνικά και ποιοτικά, από την Δ.Ι.ΦΕΙΔΑΣ Α.Ε. - BOXER.


 Από την συλλογή Boxer, για τον χειμώνα 2016,
γυναικεία δερμάτινα μοκασίνια, με αντιολισθητική σόλα
και βέλκρο ("σκρατς") για τέλεια εφαρμογή.
Αίσθηση: ότι δεν φοράς παπούτσια..
Ελληνικής Παραγωγής - Ποιότητας, Δ.Ι.ΦΕΙΔΑΣ Α.Ε.- BOXER.


Δ.Ι. ΦΕΙΔΑΣ Α.Ε. Βιομηχανία Υποδημάτων, Λουτρού 87, Αχαρναί, Αττική, 136-78+30 210 2462347-50 
 ========================================================================

Φίλοι μου θα ήθελα να αναφέρω το γεγονός που μου συνέβη με ένα ζευγάρι Υποδήματα Boxer, που είχα αγοράσει πρίν από έναν χρόνο και που μου παρουσίασαν ένα πρόβλημα εσωτερικό της φόδρας...
Οι Τσαγκάρηδες που ρώτησα μου λέγανε πως δεν γινόταν τίποτα γιατί ήταν σε σημείο μέσα που δεν μπορούσε να δουλευτεί, τηλεφώνησα στην εταιρεία ΦΕΙΔΑΣ που κατασκευάζει αυτά τα υποδήματα και της είπα το πρόβλημα.  Ο κύριος Φειδάς με πολύ ενδιαφέρον άκουσε το πρόβλημα και μου είπε να του τα στείλω αμέσως με έξοδα δικά τους.  Τα στέλνω, λοιπόν, και την επομένη μου τηλεφωνούν από την Εταιρία πως θα κοιτάξουν να διορθώσουν το πρόβλημα.  Σε δυό μέρες λαμβάνω τα Υποδήματά μου φτιαγμένα και με καινούργιες σόλες και πάτους !!!
Ετσι έχω πάλι καινούργια Boxer !!!!!
Δεν μπορώ παρά να ευχαριστήσω την εταιρία Δ.Ι.ΦΕΙΔΑΣ Α.Ε.- BOXER. για την φερεγγυότητα που την χαρακτηρίζει !!
Nikos Pazaitis