Τρίτη, 18 Οκτωβρίου 2016

Αυτοί οι διανοούμενοι που σας μιλάνε για την κρίση στην Ελλάδα δεν θα γνωρίσουν ποτέ κρίση γιατί και σπίτια έχουν και λεφτά έχουν....


 Στις ΗΠΑ, 38 μεγάλες πόλεις έχουν χρεοκοπήσει. Η Ντιτρόιτ είναι η πιο γνωστή, δείτε τις φωτογραφίες. https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1668390810142325&id=100009142656959

Αυτοί οι διανοούμενοι που σας μιλάνε για την κρίση στην Ελλάδα δεν θα γνωρίσουν ποτέ κρίση γιατί και σπίτια έχουν και λεφτά έχουν, κάποια ηλικία έχουν φτάσει, δεν έχουν να ανησυχούν για το μέλλον. Και εσείς τους ακούτε, τους χειροκροτάτε, τους θαυμάζετε, ακριβώς αυτό που χρειάζονται: χωρίς εσάς δεν υπάρχουν. Λύσεις όμως δεν δίνουν. Αν ήθελαν θα είχαν λύσει τα προβλήματα από καιρό: κατηγορούν τους πολιτικούς που σας έχουν δημιουργήσει αυτή την κατάσταση, ας αναλάβουν αυτοί να σας συμπαρασταθούν, πατριώτες δεν είναι; Επιπλέον, είναι όλοι χριστιανοί: δεν γνωρίζω για θρησκείες αλλά έχω ακούσει ότι ο καλός χριστιανός πρέπει να βοηθήσει τους συνανθρώπους του.
Μία άμεση λύση υπάρχει: ο καθένας απ' αυτούς τους δοσιλόγους ας αναλάβει μια φτωχή οικογένεια ώσπου να ξαναβρεί το βιώσιμο επίπεδο που έχει χάσει. Άλλη λύση: να κάνουν κοινό ταμείο με τα πολλά πολλά που τους περισσεύουν και να εξετάσουν την κατάσταση κάθε οικογένειας της γειτονιάς τους έτοιμη να χάσει το σπίτι της γιατί δεν πληρώνει το δάνειο.
Όταν ήρθα στην Ελλάδα το 2011, σας προειδοποίησα, σας είπα πως ήταν η κατάσταση στη δύση για να πάρετε μέτρα. Σας πίεσαν ότι έχετε κρίση και τους πιστέψατε ακριβώς όπως πιστεύετε τους κληρικούς που σας λένε ότι υπάρχει θεός. Εγώ σας έλεγα ότι στην Ελλάδα ζούμε καλλίτερα. Δεν έχετε ελληνική κρίση, υπάρχει παγκόσμια κρίση, απλώς. Αυτή τη στιγμή στη Γαλλία 52 % του πληθυσμού δεν έχει τα προς το ζην. Στις ΗΠΑ, 38 μεγάλες πόλεις έχουν χρεοκοπήσει. Η Ντιτρόιτ είναι η πιο γνωστή, δείτε τις φωτογραφίες.
Εγώ προσωπικά, δεν μπόρεσα ποτέ να νοικιάσω κάτι μεγαλύτερο από στούντιο 30 τμ. όπου έζησα με το γιο μου 12 χρόνια. Στην ηλικία των 64 ετών δεν έχω τίποτα. Και πάλι είμαι τυχερή...
Σας το λέω για τελευταία φορά - αφού οι δοσιλόγοι δεν θα σας δώσουν ούτε μία - όσοι έχετε κάτι σε χωριό, πηγαίνετε εκεί, μην περιμένετε, αύριο θα είναι αργά. Πολλοί νέοι το κάνανε: υπολογίζουμε περίπου 400 κοινότητες στην Ελλάδα. Σε όλο τον κόσμο, 100 εκατομμύρια άνθρωποι κάνανε το βήμα να απαλλαχτούν από το καπιταλιστικό σύστημα. Ελπίζω το 2017 να μπορέσω κι εγώ να πραγματοποιήσω το πρόταγμα μου.
Η Γη ανήκει στα έμβια όντα, όχι στα μισό πεθαμένα πλάσματα που μας δίνουν συμβουλές και έχουν ήδη ενάμιση πόδι μέσα στον τάφο...


https://youtu.be/RjMXFOMhbeQ

Σιμόν Λε Μπαρόν