Παρασκευή, 7 Οκτωβρίου 2016

Στην μεθόδευση, για υποβάθμιση των Αρχαίων Ελληνικών, προτάθηκε να διδάσκονται εν τάχει και να μην περιλαμβάνονται......





Στην μεθόδευση, για υποβάθμιση των Αρχαίων Ελληνικών, προτάθηκε να διδάσκονται εν τάχει και να μην περιλαμβάνονται στις εξετάσεις οι: Κυκλαδικός, Μινωικός και Μυκηναϊκός Πολιτισμός, ο Πρώτος και Δεύτερος Ελληνικός Αποικισμός, οι Περσικοί Πόλεμοι, ο Πελοποννησιακός Πόλεμος, ο Φίλιππος και η αυτοκρατορία του Αλεξάνδρου. Θάβει δηλαδή, στην καλύτερη αντιληπτική ηλικία των μαθητών, τα σημαντικότερα σημεία της Εθνικής (προχριστιανικής) Ιστορίας των ελευθέρων και αβάπτιστων Ελλήνων, οδηγώντας τους νέους-θύματα σε περαιτέρω άγνοια για την εθνική ταυτότητα και για το ιστορικό μεγαλείο των πραγματικών Ελλήνων, . Όλα τα ανωτέρω γίνονται σε μια εποχή που η συντεταγμένη Πολιτεία έχει χρεοκοπήσει, που ο λαός αντιμετωπίζει υλική και ηθική εξαθλίωση, που οι θεοκράτες κολυμπούν στα πλούτη, που η πατρίδα αγοράζεται συστηματικά από ξένους κερδοσκόπους και εποικίζεται με πληθυσμούς που στο μεγαλύτερο ποσοστό τους δεν είναι πρόσφυγες πολέμου, αλλά μετανάστες μη αφομοιώσιμοι, ή ακόμα επιθετικοί κι απελπισμένοι. Ζούμε λοιπόν ημέρες που θυμίζουν τον ζοφερό 4ο μεταχριστιανικό αιώνα. Ας φροντίσουμε να κλείσουμε τον δρόμο στον καινούργιο Μεσαίωνα που μας ετοιμάζουν Κι αυτό θα το καταφέρουμε με ένα ελληνοκεντρικό εκπαιδευτικό σύστημα.
Δεν είναι ανθελληνισμός, όταν Αμερικανοί επιστήμονες τεκμηριώνουν ότι Έλληνες πήγαν στην Ιαπωνία, Κίνα και Χιλή, ούτε ότι 9.000 χρόνια πριν οι Έλληνες έκαναν βόλτα στον διάστημα και τόσα άλλα ; κι αυτά δεν αναφέρονται σε κανένα βιβλίο του Υπουργείου Παιδείας;
Έλληνες ας αφυπνιστούμε επιτέλους!
Ελένη Μανιωράκη