Δευτέρα, 12 Σεπτεμβρίου 2016

5 Λόγοι για να τρως ολόκληρα τα αυγά - Όσον αφορά στη χοληστερίνη, εδώ υπάρχει μία παρανόηση...


 

Κατά καιρούς θα έχεις ακούσει διάφορες θεωρίες για το αυγό και συγκεκριμένα για το αν κάνει ή όχι να το τρως ολόκληρο.
Οι περισσότερες από αυτές τις θεωρίες εστιάζουν στον κρόκο του αυγού και τη χοληστερίνη που αυτός έχει, προτρέποντάς σε να καταναλώνεις μόνο το ασπράδι συχνότερα και πιο αραιά τον κρόκο.
Ωστόσο, αυτό που ίσως αγνοείς (όπως και ο περισσότερος κόσμος) είναι ότι ο κρόκος περιέχει τα περισσότερα θρεπτικά συστατικά του αυγού, μερικά από τα οποία είναι: αντιοξειδωτικά, βιταμίνη Β (και Β12 συγκεκριμένα), βιταμίνη Α, σίδηρος, σελήνιο, βιοτίνη, φώσφορο, χολίνη κλπ.
Ειδικότερα, η χολίνη είναι ένα πολύ σημαντικό συστατικό για τη λειτουργία του εγκεφάλου και του νευρικού συστήματος.
Όσον αφορά στη χοληστερίνη, εδώ υπάρχει μία παρανόηση. Ο οργανισμός χρειάζεται τη χοληστερίνη για διάφορες λειτουργίες, όπως η κατασκευή και η αναδόμηση κυττάρων. Το πρόβλημα ξεκινά όταν αυτή η χοληστερίνη είναι πολύ ανεβασμένη. Δεν χρειάζεται να αποκλείσεις τους κρόκους των αυγών από το διαιτολόγιό σου, αρκεί να μην το παρακάνεις.
Επιπλέον, τα αυγά είναι μία από τις πιο σημαντικές πηγές πρωτεΐνης, προσδίδοντας στον οργανισμό περίπου 6 γραμμάρια πρωτεΐνης ανά μεγάλο αυγό. Γι' αυτό, άλλωστε, το αυγό ως τροφή είναι ιδιαίτερα διαδεδομένη στο χώρο του fitness.
Το ασπράδι των αυγών από μόνο του δεν αποτελεί πλήρη τροφή. Όταν καταναλώνεις μόνο το ασπράδι, το στομάχι σου δεν το επεξεργάζεται ως ολοκληρωμένη τροφή. Αυτό συχνά έχει ως αποτέλεσμα να μην φτάνεις στην αίσθηση της πληρότητας και να πεινάς πάλι γρήγορα.
Όπως και να έχει, το ολόκληρο αυγό είναι σαφώς πιο νόστιμο, οπότε μην τα βγάζεις από το διαιτολόγιό σου. Και, εφόσον αυτό είναι εφικτό, προτίμησε τα βιολογικά από τα απλά.
http://www.msn.com/el-gr/health/nutrition/5-%ce%bb%cf%8c%ce%b3%ce%bf%ce%b9-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%ce%bd%ce%b1-%cf%84%cf%81%cf%89%cf%82-%ce%bf%ce%bb%cf%8c%ce%ba%ce%bb%ce%b7%cf%81%ce%b1-%cf%84%ce%b1-%ce%b1%cf%85%ce%b3%ce%ac/ar-AAiKZsD?li=BBqxHCu&ocid=SK2MDHP
 

Πόσα αυγά μπορούμε να τρώμε την εβδομάδα;

bigstock Raw Eggs 86460305 © Παρέχεται από: DPG Digital Media S.A. bigstock Raw Eggs 86460305 Βραστό, ποσέ ή σε ομελέτα, με όποιον τρόπο κι αν σας αρέσει το αυγό, είναι μια υπερτροφή που υπάρχει σε κάθε σπίτι και μπορούμε εύκολα να την εντάξουμε σε οποιοδήποτε γεύμα της ημέρας. Εάν είστε κι εσείς λάτρεις του αυγού και είναι η πηγή πρωτεΐνης που προτιμάτε, πιθανότατα αναρωτιέστε πόσο συχνά μπορείτε να το καταναλώνετε.
Το αυγό είναι πολύ θρεπτικό και υγιεινό, αλλά για να καταλήξουμε πόσα μπορούμε να τρώμε σε εβδομαδιαία βάση πρέπει να λάβουμε υπ’ όψιν τις γενικότερες διατροφικές μας συνήθειες, αναφέρει η διαιτολόγος Κέρι Γκανς. Σύμφωνα με την ειδικό, μπορούμε να τρώμε έως και δύο αυγά την ημέρα εάν δεν λαμβάνουμε κορεσμένα λιπαρά και πολλές θερμίδες από τα γεύματα της ημέρας.
ΔΙΑΤΡΟΦΗ: Πόσα αυγά μπορούμε να τρώμε την εβδομάδα; © www.onmed.gr Πόσα αυγά μπορούμε να τρώμε την εβδομάδα; Για παράδειγμα, μπορούμε να φάμε δύο αυγά βραστά ή σε ομελέτα εάν τα συνδυάζουμε με σαλάτα και μία φέτα ψωμί ολικής άλεσης. Εάν όμως τα δύο αυγά συνοδεύονται από τυρί και μπέικον, τότε η πρόσληψη λιπαρών και θερμίδων αυξάνεται εκθετικά. Να σημειωθεί ότι στη δεύτερη περίπτωση αν θέλουμε να περιορίσουμε την πρόσληψη λιπαρών και θερμίδων δεν αρκεί να χρησιμοποιούμε μόνο τα ασπράδια των αυγών και να αποφεύγουμε τους κρόκους. Επίσης, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι ο κρόκος είναι το πιο θρεπτικό μέρος του αυγού, καθώς παρέχει λιποδιαλυτές βιταμίνες που δεν βρίσκουμε στο ασπράδι.
Η συχνότητα κατανάλωσης αυγού, καταλήγει η Γκανς, εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τις γενικότερες διατροφικές μας συνήθειες, όμως για τον μέσο άνθρωπο μπορεί να είναι ακόμη και καθημερινή, συγκεκριμένα έως δύο αυγά την ημέρα. Ένα μεγάλο αυγό παρέχει περίπου 80 θερμίδες, 5 γραμμάρια λιπαρά και 6 γραμμάρια πρωτεΐνες. Εάν καλύπτετε τις ανάγκες σας σε λιπαρά και πρωτεΐνες από άλλες πηγές, καλό θα ήταν να αποφύγετε την ομελέτα σε καθημερινή βάση, εάν όμως τα γεύματά σας είναι αραιά, τότε μπορείτε να καταναλώνετε το αυγό καθημερινά για να πάρετε ποιοτική ενέργεια.
Δείτε κι αυτό:
Τα αυγά αυξάνουν τη χοληστερίνη: Μύθος ή αλήθεια
Αυγό: Θερμίδες και διατροφική αξία στον κρόκο και το ασπράδι (πίνακας)
Πώς θα καταλάβετε ότι ένα αυγό έχει χαλάσει – Το τεστ των 5’’
Τρώτε τα αυγά μελάτα; Δείτε από τι κινδυνεύετε 

http://www.msn.com/el-gr/health/nutrition/%cf%80%cf%8c%cf%83%ce%b1-%ce%b1%cf%85%ce%b3%ce%ac-%ce%bc%cf%80%ce%bf%cf%81%ce%bf%cf%8d%ce%bc%ce%b5-%ce%bd%ce%b1-%cf%84%cf%81%cf%8e%ce%bc%ce%b5-%cf%84%ce%b7%ce%bd-%ce%b5%ce%b2%ce%b4%ce%bf%ce%bc%ce%ac%ce%b4%ce%b1/ar-AAiOrkI?li=BBqxHCu&ocid=SK2MDHP