Κυριακή, 20 Μαρτίου 2016

ΑΝΘΟΛΟΓΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΟΙΗΣΕΩΣ ΦΡΥΚΤΩΡΙΩΝ - Κ. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΜΙΔΗΣ Υποστάτηγος ε.α. Συγγραφεύς...


   


Με όλη τη σεμνότητα και αυτογνωσία οφείλω να   ευχαριστήσω, όλη  την ομάδα των διανοουμένων –λογοτεχνών  των ΦΡΥΚΤΩΡΙΩΝ  που με τίμησαν με το παρόν  υπό ηλεκτρονικήν μορφήν  λίαν καλλιτεχνικόν πόνημα «ΑΝΘΟΛΟΓΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΟΙΗΣΕΩΣ « . Μου άρεσε πάρα πολύ  και με συγκίνησε  τα μέγιστα  η πρωτοβουλία σας .
Η υψηλή πνευματική και πατριωτική στάθμη που χαρακτηρίζει την ομάδα σας   με επικεφαλής τον γνωστότατο ιστορικό-ερευνητή , λογοτέχνη,  αρχαιολόγο και προ παντός Έλληνα ευπατρίδη κ. Λεκάκη  μου δίνει μεγαλύτερη υποχρέωση να ανταποκριθώ μέχρι το τέλος της ζωής μου στον αγώνα για την αλήθεια, τον άνθρωπο , τη Γη μας,   της οποίας ένας βράχος και το πέλαγος   απαρτίζει  και την ευλογημένη μας χώρα με τον ενδοξότατο   πολιτισμό της.
Σας  ευχαριστώ  φίλοι  μου από βάθους καρδίας . Το καθήκον μου κάνω προς την σκλαβωμένη μας πατρίδα  και εκείνο λειψό, μόνον  με το λόγο. Γιατί στις μέρες μας   οι Έλληνες έδει  να  αφιερώναμε και τη ζωή μας ακόμη για την σωτηρία και ελευθερία  της   .
*Αμφικτύων
20/3/2016
*Αμφικτύων είναι ο Υποστράτηγος ε.α Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης,
Συγγραφεύς, Μέλος της Εταιρείας Ελλήνων λογοτεχνών




Οι ΦΡΥΚΤΩΡΙΕΣ,

πιστεύοντας ακράδαντα στην αξία της ποιήσεως στην ζωή μας,
ανθολογούν και σας γνωστοποιούν μια ακόμη Ελληνική πνευματική παρουσία,

τον υποστράτηγο Κωνσταντίνο Χ. Κωνσταντινίδη:




Φίλοι μου,

Μπείτε στον ιστότοπο των Φρυκτωριών (www.fryktories.net) για να δείτε και να διαβάσετε περισσότερα.
Γραφτείτε στο Newsletter για να παίρνετε άμεσα και απ' ευθείας ενημερώσεις.

Γ. Λεκάκης, 6944336980, www.lekakis.com


Με αγάπη
Γ. Λεκάκης