Παρασκευή, 22 Ιανουαρίου 2016

Ο ΟΜΦΑΛΟΣ ΤΗΣ ΓΗΣ.. - Της ΖΕΡΒΟΥ ΠΑΝΤΑΖΗ ΤΡΙΑΔΑ





 
Εγώ!!!Η χώρα των Θεών,των ένδοξων προγόνων!!
Η χώρα των τεράστιων,ασύγκριτων αγώνων!!
Η χώρα των λαμπρών σημαντικών επιστημόνων,
η χώρα συγγραφέων,ποιητών και τιμημένων γόνων!!


Εγώ!!Στο χάρτη τον παγκόσμιο τώρα στιγματισμένη!
Εγώ!!Ο ομφαλός της γης,αδύναμη και καταφρονεμένη!
Εγώ! Η μάνα του δικαίου ταπεινή κι ατιμασμένη!!
Να με πουλά,να μ΄αγοράζει ένα παρά η οικουμένη!!

Ποιοι είναι αυτοί η ξένοι που την τύχη μου ορίζουν;
Πως ήρθαν;Ποιοι τους έφεραν για να με βασανίζουν;
Ποιοι είναι αυτοί που λοιδωρούν και τυραννούνε τα παιδιά μου;
Ποιος τους επέτρεψε να κόψουνε στα δύο την καρδιά μου;

Εγώ!!Η φωτεινή και απαραίτητη πυξίδα των λαών!
Να έχω τώρα για ηγέτες απολειφάδια αλλονών!
Ειναι παιδιά μου;Δεν τ'αναγνωρίζω!Δεν ανήκουνε στο φως!
Που εκπέμπει ο γαλάζιος μου καθάριος ουρανός!!

Αληθινά παιδιά μου αντιδράσετε!Ξυπνήστε!!
Γιατί ξεχάσατε που γεννηθήκατε,ποιοι είστε!
Πως επιτρέπετε τη μάνα σας να τηνε κομματιάζουν;
Με σβήνουνε απ'τον χάρτη και την μοίρα σας αλλάζουν!

Εγώ!!Είμαι εγώ που πότισα απ΄το αίμα σας την γη μου!
Εσείς!!Είστε εσείς που πάντα αγωνιζόσαστε μαζί μου!
Ξυπνείστε!!Η άμμος στην κλεψύδρα όπου να'ναι τελειώνει!
και στο μετέπειτα κανένας δεν με σώνει,δεν σας σώνει!!

Triada Zervou