Κυριακή, 6 Δεκεμβρίου 2015

Απαξιώνουν την Εθνική Παιδεία στα ΑΕΙ - Πώς το Καθεστωτικό "εκπαιδευτικό" σύστημα φροντίζει επιμελώς να ξεχάσουμε και αυτά που ήδη γνωρίζουμε για την Ιστορία της Ελλάδος!

  
 
 5 Dec 2015
Απαξιώνουν την Εθνική Παιδεία στα ΑΕΙ

Πώς το Καθεστωτικό "εκπαιδευτικό" σύστημα φροντίζει επιμελώς να ξεχάσουμε και αυτά που ήδη γνωρίζουμε για την Ιστορία της Ελλάδος!
Ποιος είναι ο ρόλος του Αντώνη Λιάκου;
Αποκαλυπτική συνέντευξη του καθηγητή Εμμανουήλ Μικρογιαννάκη στo περιοδικό Hellenic NEXUS.
http://oktana-gr.blogspot.gr/2015/12/blog-post.html#more


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Στις 5 Δεκεμβρίου 2015 - 10:39 μ.μ., ο χρήστης aristotelis kakogeorgiou <aristotelianmarathon@live.com> έγραψε:
Σχετικά με το θέμα «Απαξιώνουν την εθνική Παιδεία στα ΑΕΙ
Θεωρήσαμε σκόπιμο να καταθέσουμε και τις δικές μας απόψεις:
Η Ελλάδα βρίσκεται υπό κατοχή από το 168 π.Χ. και δυστυχώς δεν απελευθερώθηκε ποτέ.
Το έθνος καταδιώχτηκε μέχρι εξαφανισμού από τους Ρωμαίους με την συνεργασία της εκκλησίας του χριστιανισμού.
Η εκκλησία με πρωτοστάτες τον «μέγα» και «άγιο» Κωνσταντίνο, Ιουστινιανό και Θεοδόσιο, καταδίωκαν με θανατικές ποινές και δεσμεύσεις περιουσιών τους Εθνικούς και εθνικοί ήταν οι Έλληνες κατά την εκκλησία «ειδωλολάτρες». Το όνομα «Έλλην» είχε απαγορευτεί με θανατική ποινή και επιβλήθηκε το «Ρωμιός» και «χριστιανός ορθόδοξος». Αυτοί οι χαρακτηρισμοί απέκοψαν τον επιζήσαντα Έλληνα από την πατρώα του ρίζα. Όταν οι Τούρκοι κατέκτησαν την Κωνσταντινούπολη, την πρωτεύουσα του Ρωμαϊκού Κράτους όχι του Ελληνικού, οι Έλληνες όσοι ακόμα ζούσαν ήταν «Ρωμαίοι» με  πλέον χωρίς να το καταλάβουν  εβραϊκή συνείδηση.
Η εκκλησία εισήγαγε πολλές μεθόδους μέσω των οποίων προσπάθησε να αποκόψει παντελώς κάθε επικοινωνία με την πατρώα ρίζα φοβούμενη την αναβίωση της  Ελληνικής θρησκείας.
Έτσι επέβαλε με  διάταγμα του Ιουστινιανού την βάπτιση των νηπίων επειδή κανένας Έλληνας δεν θα αλλαξοπιστούσε στα τριάντα του χρόνια. Η βάπτιση ήταν και εξακολουθεί να είναι μία παγίδα  για την ρίζα της καταγωγής του Ελληνισμού. Για να μην παρεξηγηθούμε κάνομε μνεία  στο κεφάλαιο 3 εδάφιο 27 και 29 προς Γαλάτες του Αποστόλου Παύλου ο οποίος λέει:
   «Είστε δε τέκνα Χριστού αφού βαφτιστήκατε. Ει τέκνα Χριστού εστέ, τότε σπέρμα Αβράαμ  εστέ και κληρονόμοι της ζωής όπως υποσχέθηκε ο Γιαχβέ.»
Το Ελληνικό έθνος δεν έχει την ύπαρξή του στο σπέρμα του Αβραάμ αλλά στο σπέρμα του Δευκαλίωνα, του Έλληνα και της Ορσηϊδας, στον Δώρο, στον Αχαιό, στον Ίωνα και στον Αιτωλό.
Σε κάθε γάμο δε οι Ιερείς της ορθοδοξίας εύχονται να  μεγαλουργήσει ο άνδρας σαν τον Αβραάμ και η νύφη όπως η Σάρρα.
Και στον θάνατο στέλνουν την ψυχή του  νεκρού στους κόλπους του Αβραάμ με το «ανάπαυσον τον δούλο σου κύριε εν κόλποις Αβραάμ».
Δεν γνωρίζουν οι σημερινοί Έλληνες τι σημαίνουν όλα αυτά. Τα δέχονται παθητικά όπως και το τροπάριο «των ενδόξων προπατόρων ημών Αβραάμ, Ισαάκ και Ιακώβ».
Συνηθίσαμε να επικαλούμαστε όλη μας την καταστροφή στα τετρακόσια χρόνια της Τουρκοκρατίας. Τόσο η Ρωμαϊκή όσο και η  ορθοδοξία δεν είχε αφήσει πλέον τίποτε από το Ελληνικό έθνος για να καταστρέψει η Τουρκία.
Αυτοί οι δύο μερίμνησαν, να εκχριστιανίσουν  αυτούς που υπέκυπταν στις πιέσεις των δύο αναφερομένων και να θανατώσουν  αυτούς που γενναία σαν άλλοι Μαραθωνομάχοι θέλησαν να μείνουν Έλληνες και άφηναν την τελευταία τους πνοή με  το «Έλληνες εσμέν, τέκνα του Έλληνα και της Ορσηϊδας και γόνοι του Δία».
Οι πιστοί και γενναίοι Έλληνες που δεν προσκύνησαν το φάντασμα του Γιαχβέ αποκεφαλίστηκαν με την ευλογία των  «μεγάλων» και «αγίων» Κωνσταντίνου, Ιουστινιανού και Θεοδοσίου. Και δεν γίνεται λόγος για μερικές χιλιάδες αλλά για μερικές δεκάδες εκατομμύρια. Όσοι βρέθηκαν εν ζωή κατά την άλωση  της Κωνσταντινουπόλεως πρέπει να ήταν οι δειλοί που προτίμησαν να προδώσουν τα πάτρια  ιερά παρά να πεθάνουν. Και δυστυχώς από αυτούς καταγόμαστε εμείς οι περιβόητοι νέοι Έλληνες που εξακολουθούμε να προδίδουμε τα πάτρια ιερά με την ανοχή μας.
    Ο Αλέξανδρος όταν πέρασε τον Ελλήσποντο και πάτησε στην Μ. Ασία, κάρφωσε το δόρυ του στο έδαφος ύψωσε το χέρι του προς τον Ουρανό και φώναξε:
«Τρέμε Δαρείε και υποκλίσου υποτελικά στη βούληση των Ελληνικών θεών, και μην ξεχνάς ότι ποτέ δεν θα συγχωρήσω αυτούς που ατίμασαν τα ιερά των προγόνων μου, ούτε ακόμα και εάν μετανοήσουν».
Δεν είπε των εβραϊκών θεών αλλά των Ελληνικών και τότε εννοούσε τον Δαρείο που ατίμασε τα ιερά των προγόνων του. Σήμερα τι θα πει εάν  βρεθεί μπροστά μας. Εμείς δεν συνεχίζουμε να  βεβηλώνουμε τα ιερά των προγόνων του;
Ή μήπως είναι βεβήλωση του ίδιου του Αλεξάνδρου ο οποίος αναγορεύτηκε θεός το 332 π.Χ. και δέχτηκαν την θεοποίησή του όλες  οι πόλεις- Κράτη της Ελλάδας και λατρεύτηκε  μέχρι το 300 μ.Χ. από τους Ρωμαίους αλλά και από άλλες φυλές που τον περιμένουν ακόμα να επιστρέψει ως «σωτήρας», ενώ εμείς αγκαλιάσαμε έναν Εβραίο και μαζί με αυτόν  βάλαμε στο προσκέφαλό μας ως ιερό βιβλίο την πλαστογραφημένη ιστορία των Εβραίων αντί  τον Όμηρο ή τον  Πλούταρχο ή τέλος πάντων κάποιο κοσμοιστορικό  γεγονός;
Ενώ ο Αλέξανδρος αναγορεύτηκε θεός 658 χρόνια πριν από τον Χριστό, που εάν τον αγκαλιάζαμε θα είχαμε τουλάχιστο  σχέση με  το δικό μας γενεαλογικό δένδρο που θα μήνυε  «ΕΘΝΟΣ», εμείς τον πετάξαμε, τον κατηγορήσαμε ως άθεο, ειδωλολάτρη, μιαρό και αμαρτωλό και αρπάξαμε αυτόν που αναγορεύτηκε το 326 μ.Χ. στη Σύνοδο που έγινε στην Νίκαια της Μ. Ασίας, στην πόλη που ίδρυσε ο Αλέξανδρος. Ένας υπαρκτός θεός που ξεπέρασε σε έργα και πράξεις όλους τους θεούς και τους ανθρώπους.  Οι θεοί που κατασκευάστηκαν από τους ανθρώπους όπως συμβαίνει είναι ανύπαρκτοι και δεν έχουν επιτελέσει κανένα έργο. Αυτά που δήθεν έκαναν είναι λόγια των κατασκευαστών που  στολίζουν τα δημιουργήματά τους με ότι  αυτοί κρίνουν συμφέρον τους. Ο Αλέξανδρος όμως  έκανε έργα, άλλαξε την οικουμένη. Έχτισε πόλεις, δημιούργησε εργασίες, ένωσε φυλές και εισήγαγε νέα κοινωνικά συστήματα. Εμείς δεν μπορούμε να προσθέσουμε τίποτε. Αυτός έγινε μόνος του θεός με τα έργα και τις ενέργειές του. Ίσως μέχρις σήμερα. Μετά τον Περσέα, τον Ηρακλή και τον Διόνυσο να είναι ο μόνος  νεότερος υπαρκτός θεός που θα μπορούσε να γαλουχήσει σωστά και ενάρετα τις κοινωνίες καθότι ότι λέγεται γι αυτόν είναι υπαρκτό. Κάποτε οι άνθρωποι οφείλουν να ξεφύγουν από τα παραμύθια των διαφόρων φανταστικών και ανύπαρκτων θεών και να προσγειωθεί σε πραγματείες. Για την γαλούχησή μας χρειαζόμαστε υπαρκτά πρόσωπα που έκαναν κοινωνικά έργα και ξεπέρασαν θεούς και ανθρώπους.
Με θεό και πρότυπο τον Αλέξανδρο η Ελλάδα σήμερα δεν θα ήταν σε αυτά τα θλιβερά χάλια. Καιρός είναι λοιπόν να δούμε τα πράγματα όπως έχουν και να μην φορτώνουμε τις προδοσίες των πνευματικών, πολιτικών  ηγετών αλλά και του λαού μας συνεχώς στους Τούρκους.
Με φιλικούς χαιρετισμούς
Αριστοτέλης Κακογεωργίου από την Ομάδα «Ε» Έψιλον    

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Μπράβο Τέλη,
έτσι είναι όπως  τα γράφεις, αυτή είναι η αληθινή ιστορία του τόπου μας, που σκόπιμα και ελεεινά έκρυψαν και προσπαθούν με νύχια και με δόντια να έχουν κρυμμένη από τον δύσμοιρο και ταλαιπωρημένο Ελληνικό λαό. Δυστυχώς είναι πολύ αργά να αναστηθεί αυτός ο λαός επειδή κατάφεραν να τον αποτελειώσουν μ΄όλους τους τρόπους που ανέφερες και συνεχίζουν οι βρωμορωμιοί το "αγαστό και θεάρεστο έργο τους" σε συνεργασία με την εκάστοτε πολιτική ηγεσία....Λυπάμαι δεν έχω να προσθέσω τίποτα, επειδή πραγματικά κάλυψες τά πάντα. Νάσαι καλά,
Σε χαιρετώ
Γιώργος
 
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------