Πέμπτη, 23 Ιανουαρίου 2014

Ἑλλάδα τοῦ 2014


 
Ἡ ἐπιβατική ἁμαξοστοιχία Intercity μέ ἀριθμό 53, πού ἐκτελοῦσε τό δρομολόγιο
Θεσσαλονίκη - Ἀθήνα στίς 10/12/2013 μεταφέροντας 120 ἄτομα, ἐκτροχιάστηκε διερχόμενη ἀπό τόν σταθμό τοῦ Ἀσωποῦ, σύμφωνα μέ ἀνακοίνωση τοῦ ΟΣΕ. Μετά ἀπό μιά στροφή ὁ μηχανοδηγός εἶδε δύο ἀγελάδες πάνω στή γραμμή καί δέν πρόλαβε νά φρενάρει. Σκότωσε τή μία, ἐκτινάσσοντάς
την μακρυά ἀλλά ἡ δεύτερη μπῆκε κάτω ἀπό τίς ράγες καί ἡ ἁμαξοστοιχία ἄρχισε νά ...καλπάζει πάνω της. Τό ἀποτέλεσμα ἦταν νά ἐκτροχιαστοῦν ἡ μηχανή καί τό πρῶτο βαγόνι, εὐτυχῶς χωρίς τραυματισμούς καί ἀπώλειες γιά τούς ἐπιβαίνοντες, οἱ ὁποῖοι ἀργότερα μεταφέρθηκαν στό Λιανοκλάδι μέ ἄλλη ἁμαξοστοιχία καί μετά ἀπό κεῖ στόν προορισμό τους μέ λεωφορεῖα.
Πάντως ἡ ἀνακοίνωση τῆς ἑταιρείας ΔΕΝ ἀνέφερε κάποια ἄλλα συμβάντα πέραν τοῦ προαναφερθέντος.
 Ὁπότε μποροῦμε βασίμως νά εἰκάσουμε πώς ἦταν ἕνα τυχαῖο γεγονός: δέν ἐπετέθησαν ληστές στούς
ἐπιβάτες, δέν τούς ἀπήγαγαν κακοί Ἰνδιάνοι, δέν ἐπιβιβάστηκαν στά βαγόνια οἱ Ντάλτον γιά νά ξαλαφρώσουν τούς πάντες ἀπό τά πορτοφόλια καί τά ρολόγια τους...
Δέν ξέρω τί λέτε ἐσεῖς γιά τό σιδερένιο ἄλογο πού μακροημερεύει στήν πατρίδα μας, ἐγώ ὅμως ἄρχισα νά προβληματίζομαι.
 Πρέπει ἄραγε νά ζητᾶμε τόν ἐκσυγχρονισμό τῆς ὑποδομῆς του ἤ μήπως ἔτσι καταστραφεῖ ἕνα
δωρεάν καί ὅλο χάπενινγκ ταξίδι στόν χρόνο πού μᾶς προσφέρει;
 Μήπως κάποιο τρυφερό πόδι τῆς διοίκησης εἶναι πολύ ὀξυδερκέστερο 
ἀπ’ ὅ,τι ἐμεῖς νομίζουμε;


 Ἀντιφωνητὴς
 ΔΕΚΑΠΕΝΘΗΜΕΡΟ ΠΑΝΘΡΑΚΙΚΟ ΕΝΤΥΠΟ ΓΝΩΜΗΣ